Hei, täällähän on palloja

sunnuntai 16. syyskuuta 2007

On yö ja hyvin myöhä, kun tätä kirjoitan

En minä silleen kauheasti ole tässä viime aikoina juonut tai päihteitä käyttänyt tai selvinpäin ollut. Olen jotenkin silleen ajatellut, että koska kuitenkin rikon kaiken mihin kosken, niin hällä väliä, tiettekö. En mene nukkumaan. Hikoilen mieluummin. Saatana!

Tajuatteko, mitä minun päässäni tapahtuu? Tajuatteko! Ette tajua! Tai siis minä en tajua! Tsirp! En varmasti mene nukkumaan, näen kuitenkin unia joita en haluaisi nähdä! Aivoni kiehuvat kuin teräskattila! Tää on taas niin tätä!

Tiettekö ku löytäis rakkauden. Joka päivä uuden. Ja äh. Pääsis johonki kainaloon. Josta pääsis sit aamulla taas dokaamaan.

Minun pitäisi varmaan katua ja pyydellä anteeksi, mutta mitä minä olen oikeastaan tehnyt?

mitä minä olen tehnyt

oikeastaan

  • ollut tyhmä

  • ollut ihan tyhmä

  • ollut oma itteni joka kuitenki toimii aina väärin

  • altistanut itseni vaaroille ja kiusauksille

  • valehdellut ja himoinnut lähimmäiseni huonetta

  • sekaantunut tapiiriin

  • toteuttanut kansanmurhan

  • pöllinyt baarista tuhkakupin

  • loukannut ihmisiä jollain että vittu en tiiä miten eikä vittu kiinnostakkaa ku ei ollu tarkotus mutta vittu ku vituttaa silti

  • sylkenyt hattuun

  • ostanut alaikäisille alkoholituotteita

  • syönyt juustoa sapattina

  • vaikeuttanut postinjakajien työtä asentamalla rappukäytävään esteitä

  • silittänyt kissaa



sitä minä olen tehnyt

oon tässä vähän miettiny. Kuus metriä enemmän pudotusta on kuitenki ihmisen painoiselle kappaleelle aika paljon enemmän (ekspontiaalisesti!) vauhtia ja sitä kautta lisää törmäysvoimaa... että meen sittenki katolle asti enkä jää parvekkeelle niinku suunnittelin. Jumalauta tästä tietokoneesta lähti joku ääni ja vittu säikähin saatana.

Äh vittu... tää on nyt tällasta angstii taas. Kattellaanko valokuvia?

- KATTELLAAN, huusivat lapset megafoneihinsa naamat punaisena. Hyvähyvä! Tässä on eka:



Toi on Heikin erikoinen. Siihen tulee oliivien, paprikan, munakoison, perunoiden, sellerin, alumiinin, puutarhatonttujen ja kananmunan lisäksi myös elävien ihmisten lihaa. Meitsi diggailee! Okei, sit seuraava:



Toi on Ilpon erikoinen, mutta siinä ei oikeestaan oo mitää muuta erikoista ku että Ilpo tarjoilee sen korsetissa ja sukka Nauhoissa. Huomasitteko, että tein yhdyssanavirheen? Pieni huumori sallittakoon tällaisessa asiablogissakin.


REKLAMAATIO

Ilmaisen virallisen paheksuntani koskien internet-tietoverkossa julkaisemaanne huumoria kohtaan. Vaikka nykyisin internetissä lisääntyvät kovaa vauhtia esim. ns. "hymiöt" ja hypertekstiominaisuus mahdollistaa esimerkiksi kuva- ja äänitiedostojen liittämisen tekstin sekaan, on kuitenkin syytä pitää asiasisältö asiallisena. Että pidetään ihan vain internet internettinä ja huumoria voi sitten kukin meistä katsella vaikkapa television Pulttibois-ohjelmasta. ;-)

yhteistyöterveisin,
Tatu-Jürgen Hevoskastanja
tutkimusassistentti, Perse

ps. voi vittu käytinkö minäkin hymiötä nyt kyllä tapan its

Seuraavassa kuvassa on Muttosen käsi. Siitä ei kyllä valitettavasti käy ilmi, että se leikattiin irti ennen kuvan ottamista:



Ja tästähän päästään taas mutkan kautta mun sukulaisiin, seuraavassa kuvassa on Joensuun Raineri:

tota äiti kävi sanomassa että tää on paska blogikirjoitus ja mun pitää tappaa its


Ei kommentteja: